Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Διεθνιστική/Αντιιμπεριαλιστική Πάλη - Άμεση απελευθέρωση των 9 τούρκων Αγωνιστών

Αποσπάσματα από την πολιτική στάση και λόγο των δύο Τούρκων Αγωνιστών μπροστά στο εδώλιο, για την έκδοσή τους στην Τουρκία:

Mehmet Doğan

«Στα χαρτιά που κρατάτε δεν υπάρχω εγώ. Όλα αυτά που ζήσαμε, οι σφαγές, οι δολοφονίες, στο φάκελο αυτό δεν υπάρχουν. Στα φοιτητικά μου χρόνια, καθώς βγαίναμε απ’ το Πανεπιστήμιο, μπροστά στα μάτια μας, δολοφόνησαν επτά συμφοιτητές μας. Εμείς, εκτός απ’ τα βιβλία μας, δεν κρατούσαμε τίποτε άλλο στα χέρια μας. Εσείς, έχετε ποτέ μαζέψει τα κομματιασμένα σώματα των φίλων σας; Εγώ τα μάζεψα. Όλα αυτά δεν υπάρχουν σ’ αυτόν τον φάκελο.

Στην διάρκεια της γιορτής της πρωτομαγιάς, με τη συμμετοχή 500.000 ατόμων, έριξαν βόμβες δολοφονώντας 37 άτομα και τραυματίζοντας δεκάδες. Ήμουν εκεί. Αυτά  δεν υπάρχουν στον φάκελό σας. Μέχρι το 2000 και εγώ είχα δύο μάτια, όπως και εσείς, αλλά στην τότε επιχείρηση που έγινε σ’ όλες τις φυλακές, φυλακισμένος κι εγώ, έχασα το ένα μάτι μου και έκτοτε έχω προβλήματα και με το ένα χέρι μου, τα βλήματα, ακόμα υπάρχουν.  Ο φασίστας Erdoğan το 2011, είχε δώσει εντολή στην πόλη Diyarbakır να σκοτωθούν ακόμα κι οι γυναίκες και τα παιδιά. Η Diyarbakır είναι πόλη στο Κουρδιστάν Τουρκίας. Το ίδιο έχει συμβεί και σε άλλες πόλεις της Τουρκίας, στην Σμύρνη, στην Άγκυρα, στην Πόλη.
Όλα αυτά δεν τα αναφέρω για να με λυπηθείτε, αυτό που ζητώ, είναι  δικαιοσύνη.

Είμαι Κούρδος, αλλά πάνω απ’ όλα είμαι σοσιαλιστής. Οι σοσιαλιστές υπερασπίζουν την ένωση των λαών και τον κοινό αγώνα τους. Αυτή τη στιγμή η Τουρκία συνεχίζει την εισβολή στο Αφρίν.

Το  ΙΣΙΣ, δηλαδή αυτοί που σκότωσαν εκατοντάδες άτομα απ’ το λαό της Συρίας, τροφοδοτούνταν απ’ το καθεστώς του Erdoğan.

Εμείς αγωνιζόμαστε κατά του φασιστικού καθεστώτος της Τουρκίας. Αν καταδικάσετε εμάς, καταδικάζετε κι αυτούς που εξεγέρθηκαν στον Πολυτεχνείο, αυτούς που αγωνίστηκαν κατά του φασίστα Παπαδόπουλου και του φασισμού του Χίτλερ. Ο Παπαδόπουλος κι ο Erdoğan διαφέρουν μόνο στο ότι, ο μεν Παπαδόπουλος φορούσε στρατιωτική στολή, ο δε Erdoğan φοράει γραβάτα. Έχετε μπροστά σας δύο δρόμους. Με  την απόφασή σας  ή  θα εφαρμόσετε τις εντολές του φασιστικού καθεστώτος της Τουρκίας, ή θα σταθείτε στο πλευρό του ιστορικού αντιφασιστικού αγώνα του Ελληνικού λαού.»

Ο Mehmet Doğan δεν θα εκδοθεί, αλλά παραμένει στην φυλακή (υπόθεση των 9)

S.N OZBOLAT

«Μεγάλωσα σε οικογένεια που ήταν πάντα κοντά στο κίνημα. Είμαι Κούρδος και αλεβίτης. Ένας θείος μου δολοφονήθηκε απ’ το κράτος κι ένας άλλος θείος μου ήταν επί 12 χρόνια στη φυλακή, όπου προσβλήθηκε από καρκίνο και πέθανε. Στα φοιτητικά μου χρόνια στο Πολυτεχνείο, εντάχθηκα στον αγώνα. Από το 2000 – 2002 ήμουν στις φυλακές. Μέσα στις φυλακές  αντιμετωπίσαμε τις δολοφονικές επιθέσεις του κράτους, 6 γυναίκες κάηκαν τότε ζωντανές και συνολικά δολοφονήθηκαν 28 κρατούμενοι. Μετά την αποφυλάκισή μου συμμετείχα στις δράσεις συλλόγου βασικών δικαιωμάτων και ελευθερίας και ήμουνα και συντονιστής της πρωτοβουλίας κατά του πολέμου στο Ιράκ. Το 2004 έγιναν συλλήψεις σ’ όλη την Τουρκία, συνολικά 100 άτομα είχαν συλληφθεί, δημοσιογράφοι και συνδικαλιστές, ανάμεσά τους ήμουν και εγώ.

Όλες οι κατηγορίες, μετά από σκληρό αγώνα των δικηγόρων μας, ανετράπησαν και αφεθήκαμε ελεύθεροι το 2006. Συνέχισα τον αγώνα μου μέχρι το 2008. Μετά από ένα καινούργιο ένταλμα έφυγα στο εξωτερικό. Ζήτησα άσυλο απ’ τη Γαλλία το 2009 και μετά από ένα χρόνο με ένταλμα της Γερμανίας προφυλακίστηκα και καταδικάστηκα σε 6 χρόνια φυλάκισης.

Τα αδικήματα ήταν έκδοση εφημερίδας, δημοσιεύσεις και διανομή της, οργάνωση συναυλιών, εκδηλώσεων κτλ. Όλες αυτές οι δράσεις δεν ήταν από μόνες τους αδικήματα, αλλά σύμφωνα με τον ποινικό κώδικα της Γερμανίας όλες αυτές οι δράσεις θεωρήθηκαν ότι έγιναν για την στήριξη παράνομης οργάνωσης, γι’ αυτό έμεινα επί 6 χρόνια στις γερμανικές φυλακές. Στην Τουρκία για τις πολιτικές και ιδεολογικές ταυτότητές μας έχουμε βασανισθεί και πέρασα στις φυλακές συνολικά 20 χρόνια. Είμαι ένας αγωνιστής που στέκεται και παλεύει κατά του φασισμού – ιμπεριαλισμού.»

Για την δικαστική απόφαση έχει οριστεί νέα δικάσιμος την Τρίτη 6/3 στις 12, στο εφετείο Αθηνών (Λουκάρεως 14 & Λ. Αλεξάνδρας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου